czwartek, 16 lipca 2015

Meble - szafa i łóżko.

Trochę historii... 

   To właściwie są pierwsze miniaturowe meble jakie samodzielnie wykonałam. Jednak przez dłuższy czas nie miałam pomysłu na ich pomalowanie, ozdobienie i wykończenie materiałami. Zrobiłam je jeszcze w trakcie wykańczania pokoju sypialnego i tak czekały na swój czas. Zresztą jak widać wzorki mi nie do końca wyszły, zastanawiam się nad ich zmyciem i poprawką ;p

   This actually are the first miniatures furnitures that I made myself. However, for a long time I had no idea of their painting, decoration and finishing materials. I made them still in the process of finishing the bedroom and they were waiting for their time. Anyway, as you can see patterns I do not fully come out, I think about their washing away and correction; p



Łóżko ma miękki, gąbkowy, obszyty materiałem materac oraz własnoręcznie wykonane poduszki i kołderkę. Wydaje mi się, że kołdrę i poduszki obszyję jeszcze białą koronką, będzie ładniej.

The bed has a soft, sponge, material trimmed with handmade mattress and pillows and duvet. I think that sew a white crown to quilts and pillows, it will be nicer.



A tutaj szafa dwudrzwiowa własnego pomysłu i wykonania.

And here's own concept and execution two-door wardrobe .




Wieszaki także zrobiłam sama no i uszyłam miniaturowe poduszki widoczne na zdjęciu poniżej.

Hangers and miniatures pillows shown in the picture below I also did myself .




I jeszcze scenka rodzajowa ze wszystkimi meblami :)

And another genre scene with all the furnitures :)

***

6 komentarzy:

  1. Witam. Mam pytanie, z czego zrobione są te mebelki?
    Zapraszam również do mnie :) :miniaturowarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, chętnie będę Cię odwiedzała, już zaglądałam i podziwiałam Twoje miniaturki :)
      Mebelki jak i większość wyposażenia domku robię ze sklejki drewnianej.

      Usuń
    2. Witaj, chętnie będę Cię odwiedzała, już zaglądałam i podziwiałam Twoje miniaturki :)
      Mebelki jak i większość wyposażenia domku robię ze sklejki drewnianej.

      Usuń
  2. Gdzie można dostać taką sklejkę?

    OdpowiedzUsuń