poniedziałek, 18 lipca 2016

Miniaturowa lodówka :)

   A dziś będzie o kolejnej miniaturce, która powstałą w zeszłą sobotę po południu. Miało jej nie być w kuchni, ponieważ domek jest w starym stylu, ale nie mogłam się oprzeć i oto jest - miniaturowa lodówka z zamrażarką.


Starałam sie użyskać ten unikatowy wygląd lakierów na lodówkach tzw. proszkowy. W tym celu malowałam lodówkę białą farbą i posypywałam białym brokatem. Później lekko zeszlifowałam powierzchnie, aby były gładkie i nie łapały kurzu i zabezpieczyłam lakierem.



Tutaj zdjęcie skali z zapalniczką. 


A tak lodówka wygląda wewnątrz. Z kawałków plastików zrobiłam półki na drzwiczkach. 
W zamrażalniku zaś mamy najprawdziwsze lodowe sople i szron (trochę zżółknięty) :D


I na koniec taki bonusik - lodówka ma oświetlenie wnętrza :)



Mam nadzieję, że Wam się podobało. Niedługo nowe publikacje miniaturek na stronie, zapraszam do śledzenia nas na FB!

***

2 komentarze: