niedziela, 14 lutego 2016

Meble - przewijak dziecięcy z epoki.

   Ostatnio pracowałam nocami nad takim mebelkiem. Jest to starodawna wersja znanego nam dzisiaj przewijaka dla dzieci z półkami i szufladkami na "akcesoria pieluszkowe". Przyznam, że wzorowałam się na meblach, ale stworzyłam mu całkiem samodzielnie oryginalny wygląd.  :D Mam obiekcje co do nóg mebla, patyczki (szaszłykowe), które miałam, a które pozostały mi po wykonaniu poręczy schodów, wydają mi się troszkę za cienkie w stosunku do całości, no ale, że innych na razie nie posiadam to musi być tak. Jak znajdę coś odpowiedniejszego, to chyba je przerobię.




Po pomalowaniu i ozdobieniu metodą decoupage, przewijak prezentuje się następująco. (zapalniczka dla porównania skali).




Finalnie, zrobiłam jednak meblowi grubsze nóżki, te są stabilniejsze i lepiej komponują się z całością.

Już niedługo ujrzycie w całości pokoik, w którym stanie przewijak. 

***

1 komentarz:

  1. Ale śliczne mebelki robisz :). Z grubszymi nóżkami rzeczywiście lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń