sobota, 20 lutego 2016

Meble - parawan.

   Zrobiłam go z myślą o wystroju łazienki, którą równolegle wykańczam. Stąd też kolorystyka w biało-niebieskich barwach, tak by pasował do całości pomieszczenia. Będzie kolejnym elementem łazienkowego wyposażenia.

 

Tu po wstępnym pomalowaniu uprzednio wyciętych elementów,  na etapie wklejania zawiasów. Szpary na zawiasy wycięłam tarczą ścierną z zestawu mini-wiertarki.




 Już połączone elementy parawanu - stoi :)

 


 Zapuszczanie kolorami grawerowanych, ozdobnych elementów.

 


Półprzezroczyste przepierzenie w panelach parawanu postanowiłam wykonać z kalki technicznej zdobionej metodą Decoupage. 



  
Jednak kalka jest niewdzięcznym materiałem, po zmoczeniu klejem, roluje się. Przy kolejnych okienkach byłam już mądrzejsza i najpierw wkleiłam kalkę w ramkę a dopiero później  nanosiłam wzór wycięty z serwetek. Kalka i tak się falowała ale troszkę mniej.



Szybkie suszenie na kaloryferze po pomalowaniu całości lakierem bezbarwnym. 


Efekt końcowy.




I w świetle dziennym :)

3 komentarze:

  1. Śliczny, szczególnie zdobienia robią wrażenie. :) A czy grawerowanie też sama wykonałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Nie, grawerek to już akurat praca maszynowa, nie wyściubiłabym tak małego. Większe rzeczy podfrezowuję sobie taką mini-wiertarką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mini-wiertarka/szlifierka to bardzo przydatny sprzęt :)

      Usuń