piątek, 8 maja 2015

Tłumaczenie bloga :)

Witajcie,
zauważyłam, iż mój blog o samodzielnym budowaniu domku i miniaturek odwiedza sporo osób z krajów anglojęzycznych. Specjalnie dla Nich postanowiłam przetłumaczyć treść postów. Od razu przepraszam za niezbyt dobre tłumaczenie. Język angielski jest mi znany na średnio zaawansowanym poziomie, jednak nie posługuję się nim na co dzień. Wybaczcie mi ewentualne błędy lub stylistykę.

***
Welcome,
I see, that my blog about self-build house and miniatures being visited a lot of people from English-speaking countries. Especially for You I have decided  to translate the content of the posts. Immediately apologize for not very good translation. English is known to me at an intermediate level, but I don't use it every day. Please forgive me any errors or style.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz