piątek, 8 maja 2015

Akcesoria - Miniaturowy, barokowy, zegar porcelanowy

Witajcie!

   Dzisiaj, chciałam Wam przedstawić kolejny z moich ukończonych projektów. Śliczny, stojący zegar w barokowym stylu. Zegar całkowicie zaprojektowany i wykonany przeze mnie. O ile to możliwe, próbowałam odwzorować antyczne, barokowe, porcelanowe zegary. Nieskromnie uważam, że wyszedł naprawdę bajecznie :)

Zegarów takich wykonałam dwa. Jeden z nich jest jeszcze do wzięcia! Zapraszam :)

***

Welcome!

    Today, I wanted to present you another of my completed projects. Pretty, standing clock in the Baroque style. Clock completely designed and made by me. If possible, I tried to reproduce antique, baroque, porcelain clocks. Immodestly I think that went really fabulous :)

I made two such clocks. One of them is yet to take! Welcome :)







 

Mam nadzieję, że Wam zegar także się podoba :)
I hope you also like the clock :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz