wtorek, 19 maja 2015

Decoupage III próba - ramka na zdjęcie

   Dzisiaj, coś innego. Tym razem nie w wersji mini, a w całkiem normalnym rozmiarze. Moja dekupażowa ramka na zdjęcie wnuczki, która powędruje do teściowej na Dzień Matki (ramka, nie wnusia ;p), mąż mnie prosił o coś fajnego na prezent, to spróbowałam z decoupagem. Jest to druga rzecz, jaką postanowiłam ozdobić tą metodą. Ramka od A-Z jest zrobiona przeze mnie, narysowałam, wycięłam ze sklejki, pomalowałam i jazda z deco. Lekka, wiosenna i radosna jak mała dziewczynka. Mnie się podoba, a Wam?


***

Today, something else. This time, it is not a mini-version and is in a pretty normal size. My decoupage photo frame for granddaughter foto, which will go to my mother in law on Mother's Day (frame not Granddaughter :p), my husband asked me about something cool for a gift, I tried it with decoupage. This is the second thing I decided to decorate this method. The frame of A to Z is made by me, I drew, I cut out of plywood, painted and driving with deco. Light, spring and happy as a little girl. I like it, and you?













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz