niedziela, 25 stycznia 2015

Elewacja domku

Gdy domek nabrał już kształtów, czas było nadać mu wygląd zewnętrzny tzw. siding położyć, żeby wyglądał jakby był zbudowany z desek ;)

Do tego celu użyłam bristolu pociętego na półtora-centymetrowej szerokości pasy, kleju do tapet. Ściany domku z każdej strony pokrywałam klejem do tapet, po czym nakładałam paski papieru począwszy od dołu ściany, tak, że jeden zachodził na drugi kilka milimetrów. 

     Papier naklejałam nie zważając na to, że zasłaniam otwory okienne...


Tak to mniej więcej prezentowało się z bliska. Po wyschnięciu kleju i stwardnieniu papieru, wycięłam otwory w miejscach okien i drzwi.


  A całą elewację pomalowałam farbą akrylową w zmieszanym przez siebie kolorze, wrzosowym i zabrałam się za obkładanie dachu "dachówkami", ale o tym za chwilę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz