wtorek, 3 października 2017

Hol na parterze.


   Jako pierwszy chciałabym przedstawić Wam wykończony hol na parterze domku.  Najpierw, było to po prostu małe pomieszczenie między kuchnią (po lewej) a salonem (po prawej) w którym rozprowadziłam instalacje elektryczną w uprzednio specjalnie naciętych rowkach, a ściany zagruntowałam gruntem, na który później nałożyłam tynk akrylowy z drobnych kamyczków.





   Kolejną sprawą było położenie podłogi oraz boazerii na ścianach. Tutaj znowu przydały się patyczki po lodach, które przycięłam uprzednio na odpowiednią długość i pozbawiłam je zaokrąglonych brzegów.




Kolejnym krokiem było pomalowanie podłogi i boazerii lakierobejcą. Na zdjęciu młotek normalnych rozmiarów ^^








Kolejnym etapem było naniesienie ozdobnego tynku z kamyczków 1 mm grubości. 


                                       Tutaj widać efekt po otynkowaniu przedpokoju.





   Później wstawiłam kolejne drzwi i futryny oraz zamocowałam schody i parapet z okienną futryną.









Następnie pojawił się dywan na schodach, zamocowany metalowymi rurkami jak w starych dworach ;) Dwa kinkiety wykonane z zakrętek od perfum, lampa sufitowa włączana niezależnie od reszty oświetlenia.


Do wyposażenia dołączył także mały stolik przyścienny z lustrem i otwieraną szufladką.


Miłego oglądania!

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz