piątek, 6 lutego 2015

Z piętra na piętro, czyli jak powstały schody

   W międzyczasie, mając już ustaloną wysokość piętra w centymetrach, rozplanowałam i wycięłam ze sklejki schody. Boki i stopnie schodów są ze sklejki, zaś czoła schodów uzupełniłam grubszym kartonem, w końcu małe stopy lalek i tak nie będą o nie zawadzać, więc konstrukcja powinna wytrzymać a domek będzie chociaż odrobinkę lżejszy.







Schody pomalowałam kilkukrotnie lakierobejcą w odcieniu cedrowym.


   Następnie przystąpiłam do stworzenia poręczy dla schodów. Nie użyłam gotowych elementów, postanowiłam wykonać je samodzielnie. Do zrobienia tralek użyłam: patyków do szaszłyków i drewnianych koralików. Patyczki z szaszłyków przycięłam na 6,5cm długości.




   W niektórych musiałam wywiercić otwory, aby później nałożyć je na patyczki. Koraliki osadziłam na kleju i tak powstały tralki.




     Tralki także pomalowałam kilkukrotnie lakierobejcą w kolorze cedru.




Stopnie nawierciłam, po czym na kleju osadziłam pomalowane tralki.




Tak wyglądały schodki po zamontowaniu tralek. Jeszcze poręcz...

i gotowe :)



Schodki można zamontować w domku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz